'n Onderhoud met Tanushree Chowdhury - die outeur van "For The Love of a Daughter"


Artikel vertaal vanaf Writing Projects - WRIPES, met voorafgaande outorisasie


Met slegs 'n bietjie meer as 100 dae oor en die WRIPE - 6 Engelse weergawe wat vinnig besig is om in die internetwêreld viraal te  gaan, terwyl die Spaanse, Portugese, Noorse, Hindi en Koreaanse weergawes nou agterna volg, ontmoet die hooforganiseerder van die projek hierdie keer een van sy onafskeidbare metgeselle, die Senior Koördineerder van WRIPE-5 en WRIPE-6 / Hindi & Koreaanse vertalings, me. Tanushree Chowdhury van Kolkata, Indië. Sy is ook 'n handelsambassadeur en 'n wagter van Sweek.


V - Hallo, hallo ... Tanu! So ... lanklaas gesien! Hoe gaan dit? Ek hoop jy is wel?  Hoe's die lewe my skat? (Skink stomende swart koffie en bied haar 'n koppie aan, gevolg deur 'n groot bord koekies)

A - Dit gaan baie goed met my, Chinthaka. Dankie dat jy vra. En ja, ek is perdfris. Die koffie en koekies lyk egter heerlik!

V - Ha ha! Dankie! So... die beroemde Tanushree Chowdhury ... baie het verander nadat jy Sweek toe gekom het, nè? Haai, noudat ek daaraan dink ... sedert wanneer het jy presies Sweek begin gebruik? Ek dink ek het eers in 2017 my verskyning gemaak.

A - Ha ha! Lekker grap. Wel, ek kan nie die presiese datum onthou nie, maar ek is seker dat dit Januarie was, in die jaar 2018. As ek my nie misgis nie, was dit die tyd toe jy aan die heel eerste WRIPE oor die Groot Slagting gewerk het. Jy was destyds 'n handelsambassadeur van Sweek!

V - Ha ha! Ja! En o die gelukkige ou tye! Ek onthou WRIPE-1 en die aangename herinneringe. Dit was 'n baie besige tyd as 'n handelsambassadeur van Sweek, met Veronika Kartovenko, Sabine Van der Plas en Marta Palczewska wat aanwysings en leiding vanaf Amsterdam aan ons verskaf ​​het! En jy was ook besig, onthou ek! Jy het verhale gepubliseer en deurentyd aan Sweek se mikro-kompetisies deelgeneem! Hoeveel verhale het jy tot dusver in Sweek gepubliseer, Tanu? Wat is volgens jou, jou suksesvolste vrystelling?

A-Sweek se mikro-kompetisies is iets wat ek deesdae baie mis! En ja, aangesien ek nuut was op die platform, wou ek alles wat die webwerf gebied het, probeer. En die mikro-kompetisies was iets wat my belangstelling destyds geprikkel het.

Tot nou toe, is dit 14 verhale met 14 vertalings vir WRIPE-6. Die totale verhaaltelling sal dus nou 28 wees. My suksesvolste vrystelling tot nou toe, is 'For the love of a Daughter' wat tans 117 likes op Sweek het. Buiten dit, steek my WRIPE-4-inskrywing (ook deur jou georganiseer), 'Poisoning of Cerbus', 77 likes in die sak. Toevallig was dit ook 'n inskrywing vir Asteroïeddag.

V - "For the Love of a Daughter” o, ja! Ek onthou dit baie goed! Daardie hartverskeurende brief wat deur 'n dogter ter wille van haar vader geskryf is, reg? Nie net 117 likes nie ... dit het ook 120 kommentare verdien! Haai, wat het jou geïnspireer om daardie verhaal te skryf?

A - O ja! Dit was die 9/11 aanvalle en die dood van onskuldige mense wat my verbeelding aangespoor het om hierdie mikrofiksie te skep. Die feit dat baie onskuldige mense verstrengel raak in iets waarvoor hulle nie eens skuldig is nie, ontstel my baie, veral in situasies soos oorlog of sulke skielike aanvalle soos 9/11. Die regte strafbare persone ontsnap meestal en plaas die skuld op iemand wat óf swak is óf iemand wat nie terug kan veg nie. Ek het my bes probeer om dit vanuit 'n kind se oogpunt te skryf, en hoe hulle voel wanneer hulle indirek met sulke voorvalle verbind word. 'n Volwassene is volwasse genoeg om sameswerings en die diepte daarvan te verstaan, maar kan ons daardie begrip van 'n kind verwag? Boonop het 'n 7-jarige kind geen skrywer of 'n diepgaande woordeskat nie. Hulle kan mense nie met woorde beweeg nie en het nie die impak wat 'n volwassene in sy brief sou hê nie. Ek wou hulle 'n stem gee!

V - Hmmm ... Ek kan sien dat daar baie diepte agter hierdie verhaal is! Maar ons het oor jou suksesvolste verhaal op Sweek gepraat... Wel, om terug in die geskiedenis te gaan, wat was jou eerste literêre werk, skat? Ek praat nie van Sweek nie ... Wat was jou heel eerste werk wat lesers se aandag getrek het? Dit was in jou moedertaal?

A - My eerste literêre werk was 'Halfway Right', wat ek 3-4 jaar terug geskryf het, maar ek het dit tot op datum nog nooit op enige aanlynwebwerf gepubliseer nie, aangesien ek gedink het dat dit in 'n volwaardige roman omgetower kan word as ek wil. Ek werk soms nog steeds daaraan wanneer ek ledig is. Dit kan vir nou met ontknopingspunte en spanningssituasies versier word, daarom gaan ek dit nie nou publiseer nie. En nee, dit was in Engels.

En die heel eerste werk wat lesers se aandag trek, ek is bevrees dat ek nie kan onthou nie. Aangesien ons skool nooit goed soos skryfkompetisies reël nie, het ek nooit 'n ordentlike leserspubliek gevind nie. Die enigste mense wat my werke gelees het, was my niggies en nefies, wat my aangemoedig het om daarmee voort te gaan. Danksy Sweek, het ek uiteindelik 'n webwerf gevind waar ek my werke kan publiseer en na 'n breër publiek kan uitreik.

V - Goed! Vertel ons 'n bietjie van hierdie 'Halfway Right'-verhaal waaroor jy so passievol is! Jou aanhangers sal regtig nuuskierig wees om te weet!

Sekerlik! Ek sal 'n kort samevatting van die plot deel. 'Halfway Right' is hoofsaaklik 'n raaiselverhaal en wetenskapsfiksie tesame met 'n sielkundige riller. Ek lees 'n kort samevatting van die plot om seker te maak dat ek nie genoeg bederwers gee nie!

'n Enkele fout wat deur 'n hoogs geheime anonieme organisasie begaan is, kon die hele mensdom in gevaar stel. Die Cladotius is 'n nuwe spesie wat gebore word deur menslike mutasie, met ongelooflike psigokinetiese vermoëns en word aangedryf deur 'n natuurlike instink om die mensdom te vernietig en te vervang as die dominante sapiente ras op aarde. Met hul vermoorde leier, wil hulle nou hê dat nuwe breine die navorsingslaboratorium moet oorneem om 'n teenmiddel te vind ... Bryan, wat eens die briljantste student op sy universiteit was, gaan in 'n depressie wanneer Shirley vermoor word ... selfs met die redes daarvoor wat onbekend is. Bryan is vasbeslote om haar dood te wreek en word in hierdie geheime organisasie verstrengel, aangesien een van sy mense beweer het dat hulle weet wie Shirley vermoor het, maar nadat hy iets ontdek het wat hy nie moes nie, laat dit hom sy  besluit om met hulle voort te gaan, heroorweeg. Maar dit was te laat om nou terug te draai. As hulle geweet het dat dit alreeds in sy hande gekom het, sou hy Shirley se lot deel ... Sou 'n raaisel wat aan 200 jaar gekoppel is, hul lewens kan verander, of sal 2025 die laaste jaar van die menseras wees?

Wat dink jy, Chinthaka?

V - Hmmm ... Ek kan sien dat jy van wetenskapsfiksie en rillers hou... Wat is ander genres wat jy skryf, Tanu?

A- Seker raaiselverhale en soms jeugfiksie. Fantasie het my ook sedert my kinderjare geïnteresseer. Dis altyd vir my moeilik om by een genre te hou, so ek wissel tussen verskillende kategorieë om uit my gemaksone te kom en iets nuuts te probeer.

V - Iets nuuts probeer! Aha! Daarom was jy onmiddellik tot my skryfprojekte aangetrokke, nie waar nie?

A- Absoluut! WRIPES bied groot potensiaal om bewustheid en begrip oor die hedendaagse kwessies wat meer kollig benodig, te verhoog. Van die aandag op die duistere geskiedenis van Holocaust te vestig, die belangrikheid van moedertaal, die bewusmaking van Waterdag, ... WRIPES het alles wat 'n leser heel eerste sou lok en ek, wat 'n nuuskierige meisie is, was een van hulle. Ek wou iets nuuts probeer en 'n merkwaardige ervaring as amateurskrywer hê, so WRIPES was vir my 'n gulde geleentheid om my grense te shoot en met iets nuuts vorendag te kom.

V - Ag! Dankie vir die lieflike waardering, Tanu :) Wat was die eerste WRIPE waaraan jy deelgeneem het, skat? My geheue ontwyk my ...

A- Altyd 'n plesier! :) Die eerste WRIPE waaraan ek deelgeneem het, dateer uit 2018, WRIPE-4 om presies te wees. Toevallig was WRIPE-4 ook gebaseer op asteroïeddag en baie skrywers het hul entoesiasme getoon om deel te wees daarvan.

V - Ja! Ek onthou! The Poisoning of Cerbus! Lawwe ek! O ja! O ja! Vertel ons 'n bietjie omtrent jou ervaring met die skryf van die boek! Ek kan onthou dat ek dit effens verander het ha ha! En ek onthou dat jy gekortlys was!

A - My ervaring as skrywer vir hierdie projek was inderdaad 'n onvergeetlike een. Gevolglik het ek 'n uur of twee vir 3-4 dae daaraan spandeer om my eerste konsep te voltooi, insluitend die konstante idees en gevalle wat in my gedagtes sou kom en hoe ek aantekeninge sou maak en hulle later sou neerskryf. Aangesien asteroïedes iets was waarmee ek nie baie betrokke was nie, het ek gereeld navorsing gedoen en my kennis rakende die eienskappe daarvan en alles opgedateer. En ja, jou redigerings het die weergawe selfs versterk om beter te wees, daarvoor sal ek altyd dankbaar wees!

O, jy praat seker van die #SweekSpace-kompetisie! Ja, ek was op die kortlys. Toevallig het Sweek ook 'n kompetisie rakende asteroïedes vrygestel en ek het besluit om met hierdie een as 'n amptelike inskrywing te gaan. Nooit in my drome sou ek my kon voorstel dat 'n verhaal wat ek vir 'n projek geskryf het, op die kortlys sou verskyn nie!

V - Ek was onmiddellik aangetrokke tot jou konsep. Fantasties, fantasties. So ... na die #SweekSpace-kompetisie het jy ook 'n handelsambassadeur geword. Jy het ook 'n koördineerder in WRIPE-4 geword en nou is jy 'n Senior Koördineerder in WRIPE-6 vir Hindi sowel as Engelse vertalings. Vinnige styging op die ranglys! Wat is die geheim agter jou sukses, skat? … Um… wil jy nog koffie hê?

A- Hm ... Ek sal hierdie nie rêrig sukses noem nie, want ek het nog 'n lang pad om te gaan, maar miskien kan jy sê dat die vinnige toename op die ranglys op een of ander manier weens  my aktiwiteit en gereeldheid was. Voorheen was ek 'n baie aktiewe Sweeker en ek het minstens een keer elke maand gepubliseer en na nuwe geleenthede wat my sou help om 'n beter skrywer te word, gesoek. Dit was vir my 'n verrassing om 'n handelsambassadeur te wees, want dit was nie eens 'n jaar sedert ek by die webwerf aangesluit het toe die Amptelike Sweek Ambassadeursvorm vrygestel is nie. Ek het gevoel dat ek 'n baie skraal kans gehad het, selfs al het ek die vorm ingevul, maar tog het ek besluit om daarmee te gaan en die verrassing wat uiteindelik gekom het, was vir my genoeg om van vreugde te gil, ha ha! Net so was dit 'n skok om koördineerder te wees, want ek het nooit verwag dat jy vir my 'n posisie in jou projek sou aanbied nie. My vreugde het daardie dag geen perke geken toe jy die eerste keer gesê het dat jy my 'n koördineerder maak nie! En seker, koffie is altyd 'n ja vir my.

V - (Skink stomende koffie) Ha ha! Ek het jou potensiaal van die begin af gesien. Wat is jou raad aan nuwelinge op Sweek? Sal jy WRIPES vir beginner-skrywers aanbeveel? Wat is die uniekheid wat jy in WRIPES sien, Tanu?

'n Stukkie raad wat ek aan die nuwelinge van Sweek wil gee, is om geduld te hê. Ek is 'n Sweek-bewaarder vir oor 'n jaar,  en ek het altyd boodskappe ontvang oor hoe om meer volgelinge en likes vir hul verhale te kry of hoe om die volgeling-telling te verhoog. Die meeste van die boodskappe en navrae handel oor toenames in gewildheid van nuwelinge. As antwoord op al hierdie vrae, kan ek net sê dat jy geduld moet hê as jy 'n gehoor wil hê. Almal van ons begin van nul af, en niemand is 'n uitsondering nie. 'n Skrywer se betrokkenheid by die platform is baie belangrik, tesame met die gereelde publikasie en opdatering van jou stories. Boonop moet Sweekers ander se werk ook lees en waardeer as jy dieselfde reaksie wil hê.

En dis altyd 'n groot JA! van my kant af wanneer dit by die aanbeveling van WRIPES kom! Persoonlik voel ek dat WRIPES 'n hele nuwe ervaring vir jou as skrywer bied, en dit laat jou toe om jou eie grense te verken. Aangesien die temas nie iets is wat gereeld bespreek word nie, of in die kollig is nie, moet jy meer na die onderwerp kyk, jouself meer vertroud daarmee maak en jou 'n nuwe konsep voorstel waarop die verhaal gebaseer gaan wees. Dit laat jou letterlik voel soos die hoofkarakter van die verhaal wat jy skryf. Jy moet jouself in jou karakter se skoene plaas om met die verhaal voort te gaan. Dit moet die mees unieke ding wees rakende WRIPES wat ek tot dusver beleef het.

V - Sjoe! So... dit was 'n lang onderhoud! En dit was 'n wonderlike aand wat ek saam met jou deurgebring het! Uiteindelik, voordat ons die onderhoud afsluit, wat is jou raad aan jong, aspirant-skrywers regoor die wêreld?

A- Inderdaad! Dit was regtig wonderlik om deel te wees van jou onderhoud. Aan al die aspirant-skrywers ... hou aan skryf en lees. Jy kan 'n goeie verbeelding en wonderlike idees hê, maar dis  moeilik om deur woorde daaraan lewe te gee. Daarom speel die kuns van storievertelling 'n groot rol in jou skryfloopbaan. As jy 'n skrywer wil wees, moet jy 'n goeie storieverteller wees. Dit maak nie saak hoe sleg jou eerste konsep is nie ... skryf dit net neer. Jy sal later genoeg tyd hê om dit te verbeter soos jy wil. Skryf is iets wat nie gedwing moet word nie, maar wat geniet moet word. Moet daarom nooit skryf as 'n verantwoordelikheid om jou woorde te verbeter nie, en moenie dat verbetering in die pad daarvan kom om die kuns van skryf te geniet nie.

V - Goeie brokkie raad! Baie plat op die aarde! ... 'n Laaste ding. Ons skrywers mag jou graag wil kontak oor hul eie probleme. Jy woon in Indië, nie waar nie? In Kolkata? Enige e-pos of sosiale media, Tanu?

A- Ja, ek het. En nee, dis Jamshedpur waar ek tans bly. :)

Vir nou, het ek 'n beperkte sosiale gebruik, maar jy kan my vind op skryfwebwerwe soos Sweek en Wattpad. Ek is ook beskikbaar op Instagram as @psychedelic_mystics247 en op Twitter as @Cynthia24703.










Comments